reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Víteková

Eva Víteková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Obyčajná žena s vlastným názorom na dianie vo svete... Občas veľký optimista, ktorého život nepríjemne prekvapí... Zoznam autorových rubrík:  O ľuďochRodinaRecenzieTrapasy zo životaZo zahradkyŽivot za hranicamiNezaradené

reklama

Nezaradené

Zapadla mi chajda snehom

Eva Víteková

Zapadla mi chajda snehom

Dnes ráno pri pohľade z okna sa mi časť mojej ešte detskej duše zaradovala. Waw, vonku je nádherne a ešte stále sneží... Super, guľovačka v škole cez prestávku, sánkovačka po škole... Domov dôjdem celá vymrznutá od zimy a premočené od snehu. Mama ma bude čakať s teplým čajom a ja budem v noci spať ako babätko. Určite postavíme aspoň jedného snehuliaka, prípadne skvelý snežný bunker...

  • 11. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 266x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu